جلسه بررسی به مشکلات دفاتر ثبت احوال در روز دوشنبه 22 آذر ماه 1400 از ساعت 15 بصورت مجازی با حضور جناب آقای علی فلاح و جمعی از دفاتر برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا توضیحاتی از طرف آقای علی فلاح در مورد سیاست های مجموعه پیشخوان و تهیه زیرساخت های مورد نیاز جهت تسهیل در احصا خدمات قابل ارائه سازمان ثبت احوال ارائه گردید.وی اضافه کرد دو خدمت اخذ در خواست کارت ملی المثنی هوشمند و تغییر پین کد کارت های ملی که مدتیست به صورت تست در دفاتر پایلوت فعال گردیده ، بزودی با برطرف شدن ایرادات در اختیار تمام دفاتر پیشخوان ثبت احوال قرار خواهد گرفت.


در ادامه جلسه چند تن از دفاتر به بیان برخی مشکلات موجود در این زمینه پرداختند.


نهایتا مقرر گردید با تشکیل کمیته ثبت احوال در انجمن استان ، مشکلات این حوزه با دقت پیگیری گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *